Dimana kalian wahai sahabat.....

Salam Blogger.....

                            Semua orang pasti mempunyai sejarah silam masing masing  tentang pengalaman pahit manis  yang dilalui bersama keluarga mahupun sahabat semasa peringkat zaman remaja.Tak kisahlah kenangan samada sewaktu zaman persekolahan atau telah memasuki alam pekerjaan , pokok pangkalnya masing masing telah membawa haluan diri masing masing. Walau serapat manapun persahabatan kita suatu masa kita pasti akan terpisah.Terpisah selama lamanya atau terpisah sementara didunia sahaja dimana suatu masa nanti bila ditakdirkan pasti akan berjumpa semula.Begitu juga dengan  aku ,tidak terkecuali dari mengalami perkara perkara seperti ini.Sejauh mana kita pergi dan sejauh mana kita tinggalkan kenangan,suatu ketika pasti kenangan itu akan muncul semula tanpa kita pinta.Saat itu ,akan timbullah segala macam perasaan yang kadangkala kita sendiri tidak pasti apa perasaan yang kita alami itu.Tapi yang pastinya rindu.....rindu kenangan silam walaupun kita sedar yang ianya tidak akan berulang kembali.


Bawa haluan masing masing

           
Teman akrab


Teman XPDC

Teman bujang senang
   


 zaman bujang berakhir

               
Akhirnya

                       Diatas adalah sebahagian dari gambar gambar kenangan bersama teman teman aku yang hilang entah kemana dan sehingga kini jugalah aku masih tetap menyimpan gambar mereka. Kini aku telah berumah tangga ,namun  masih juga belum dapat menjejaki mereka.Jadi kepada sesiapa dikalangan pembaca blog ini ada terperasan ada atau mengenali salah seorang dari mereka , harap bantuan agar dapat memaklumkan kepada mereka mereka ini.agar dapat menghubungi aku atau maklumkan saja kepada aku melalui email atau ruangan komen.Terima kasih.

Comments (2)

EmpayarUtama

27 Mei 2013 pada 9:26 PTG

Iskkk, betul-betul buat aku teringat zaman sekolah dulu. Banyak betul kenangan pahit yang sekarang aku rasa jadi manis pula :)

Unknown

27 Mei 2013 pada 10:28 PTG

semanis kurma agaknya....

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian