Aku ingin maklumkan....

Salam blogger


Rumah baru


                     Entry ini hanyalah sekadar untuk memaklumkan kepada sahabat sahabat yang singgah disini agar jangan terperanjat pulak bila masuk dalam blog ni.Ini masih blog aku juga cuma wajahnya agak berbeza,maklumlah rumah barukan.

                     Sebenarnya aku terpaksa menukar ke template yang baru memandangkan template yang aku gunakan sebelum ini terdapat persamaan dengan template yang digunakan oleh seorang blogger lain yang postnya juga berkisar pasal enjin,Cuma yang bezanya beliau banyak bertumpu pada enjin motosikal.

                      Jadi sementara waktu ni aku masih dalam proses baik pulih semula template ni ,sebab dah banyak hari aku mencari  yang sesuai tapi tak dapat.Jadi inilah saja template aku sempat dan kalau terdapat sebarang masalah semasa korang bertandang disini aku minta maaflah ye......aku akan cuba perbaikinya secepat mungkin..

Comments (3)

Unknown

26 Februari 2013 pada 9:03 PG

W/salam...i will.thanks a lot..

EmpayarUtama

25 Mac 2013 pada 9:54 PTG

Perghhh baik pulih Cylinderhead jadi baik pulih blog hehe. Rasanya ini kali ketiga bertukar wajah kot. Aku suka yang first dulu simple je.

Unknown

26 Mac 2013 pada 11:05 PTG

oooooo......ada tukang kira rupanya....hihihi

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian