Boring?....layan SimSimi

Salam blogger....




Hujan pulak

Hujan lebat petang tadi....mungkin membawa sampai ke malam.Boring betul............Kebiasaanya kalau malam malam cam ni aku dengan sepupu  aku akan ke Sungai untuk memancing ikan baung dan udang galah.Alaaa....suka suka je sebab aku pun bukan gila mancing sangat pun.Itu kata kata dulu semasa aku masih duduk di bandar Klang.Sekarang dah duduk kampung lain pulak ceritanya.Mula mula mancing boring....... sebab asyik tengok sepupu aku je dapat ikan.Aku punya umpan tak laku ke.....Kali kedua ok lah sikit,dapat 2 ekor udang galah.Kali ketiga ....eh...seronok pulak....,ikan baung.Masuk kali keempat dan seterusnya makin seronok dan ketagih pulak bila umpan aku dah laku sekarang.



Hobi sekarang

Tapi memandang hujan semakin lebat,terpaksalah aku cancel kan projek untuk mancing malam ni.Untuk mengisi masa lapang ni aku sempatlah siapkan post ini sambil berchatting dengan robot sim simi.Mulanya aku tak ambil peduli pun pasal robot yang pandai berchatting ni.Boring punya pasal layan jugak la.........seronok layan robot gila tapi comel ni.



Layan


 Kalau korang boring boring malam ni jom layan bende ni........klik link bawah ni dan terus je chat.
                                           http://www.simsimi.com/talk.htm?lc=ms



C124/132


Comments (0)

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian