Betul pun dia kata salah..

Salam semua.....



                       CAPTCHA........tentu korang semua tau apa bendenya tu.....security code .Konon nak bezakan antara antara malaikat dengan iblis.Aku bukan nak cerita panjang lebar pun pasal captcha ni....sebab aku pun tak minat sangat nengoknya.Bukan apa...setiap kali aku merayap kat blog blog yang ada bende ni...memang aku tak berminat nak tinggalkan komen...leceh....setiap kali taip dia punya kod,walaupun kita dan yakin betul,dia tetap kat salah...Aku dah respon kat google tapi sampai skarang sama je..




Kami kesal mendengar anda menghadapi masalah dengan reCAPTCHA. Kami menghargai usaha anda meluangkan masa untuk memberitahu kami mengenai kesulitan yang anda hadapi.

                                                   APA YANG SALAH

 

                                                               PENING KEPALA AKU



Comments (2)

Hazmin Hamudin

3 November 2012 11:57 PTG

Memang aku pun tak minat dan rimas kalau blog yang ada capcha ni..

Sop

4 November 2012 1:21 PG

kadang capta tu susah nak baca dan panjang,,,
bg blog yg banyak spam masuk, boleh disable anoymose komen..
capta ni agak melecehkan :)

Wikipedia

Hasil carian