Engine part name..

Salam semua...



                       Dibawah ni aku ada listkan sendiri nama nama beberapa bahagian yang terdapat pada sesebuah kenderaan seperti kereta ye...bukan basikal atau kereta sorong.Pada mereka mereka yang dah memang kenal dengan nama part part ini...tak pe la,"wa tabik sama lu..".Aku buat ni pun untuk mereka mereka yang pernah dengar tapi tak tau apa bendanya.Kesian pulakkan  kat dia orang yang beriye-iye baca entry aku yang banyak menyebut tentang bende bende pelik ni tapi tak tau apa bende yang aku sebutkan tu.


                                                               

                                                                        PART LIST






   

Comment (1)

Hazmin Hamudin

2 November 2012 11:03 PTG

Sekali berderet part kereta. cuba list yang performance part pulak.. Blow off ke.. wastegate ke.. Hehe

Wikipedia

Hasil carian