Janggal rasanya......

Salam kepada semua...

Terasa janggal pulak untuk aku memulakan semula kerjaya part time blogger setelah hampir setahun aku tinggalkan.Mula mula bila menghadap komputer ni ,aku dah lupa bagaimana rupa blog aku.Kadang tertanya tanya juga maseh hidup lagi ke blog aku ni atau dah dikitar semula oleh Google.Maseh adakah orang yang sudi singgah lagi ke rumah aku setelah sekian lama tak ada khabar berita.Maseh adakah rakan rakan blogger yang singgah menjenguk.Segala galanya bermain difikiran aku lebih lebih lagi disaat aku melayari Google untuk mencari blog aku.Alhamdulillah rupanya blog aku maseh hidup lagi dan maseh ada juga yang sudi menjenguk walau tiada entry baru.Terima kaseh......

Disaat aku menaip entry ini aku maseh pening pening lalat juga bila melihat simbol simbol yang terdapat dalam ruangan catatan ni.......memang aku dah tak berapa ingat apa fungsi fungsi setiap simbol tu.Jawapanya merangkaklah aku seperti bayi yang baru nak belajar berjalan.



NAK MULA BALIK

Kata orang alah bisa tegal biasa.....dan mungkin dalam beberapa hari lagi ,itupun kalau rajin dan ada idea,aku akan aktif semula untuk berblogging.....tunggu...

Comment (1)

EmpayarUtama

11 September 2012 pada 1:12 PTG

Hehe samalah kita ^_^

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian