HANYA BERTANYA KHABAR

Salam blogger smuanya....

Aku malam ni nak kata ceria tak juga sebab lama tak seceria semasa aktif berblogger.Sekarang ni semenjak mendapat kemalangan aku sudah kurang aktif.Hanya malam ni aku sempat meluangkan masa yang singkat untuk mengucapkan salam pertemuan semula pada sahabat sahabat walau hanya sekejap,cukup sekadar bertanya khabar korang semua.Aku berharap korang semua sihat dan bahgia disamping keluarga dan kerjaya walaupun sekadar blogger pinggiran namun korang pada aku tetap blogger walaupun kadangkala entry yang keluar tu sekadar luahan hati.

Pada sahabat semua selepas entry ini mungkin aku jem semula ,he.he.he .........namun suatu hari nanti aku akan kembali semula menemui korang.OK


Comment (1)

Hans Hanis

17 Februari 2012 pada 2:38 PTG

insyaallah
ambil masa
kumpul segala idea
lepas nih aktif lah kembali berblog :-)


P/S : Assalammualaikum..Nak Minta Tolong Bantu Hans Menang iPad 2 :-

1) Klik Semua Share Button(Facebook, Twitter, Google + dan LinkedIn)

2) Komen di entri ini LEBIH Dari 7 Perkataan

3) Promote dekat blog atau facebook kamu sekali yer :-)


http://denaihati.com/ipad-2-gadget-impian-hans

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian