Hampir siap....

Salam blogger smua...

Pagi ni bila aku jengok blog aku baru aku sedar yang aku dah lama tak update aku punya blog.Patutlah sep je.Sesekali tu bila aku jengok pada site visitor incoming tu,memang tak de perubahan kecuali yang dari johor baharu ada juga sesekali jengok blog ni.Terima kasehlah ye pada E.U.



Sebenarnya aku sekarang tengah sibok betul dengan minisite aku ni.Dah hampir 2 minggu tak kira siang malam aku mengadap laptop pasal benda ni je.Sebenarnya aku tengah bina minisite untuk aku terbitkan ebook yang aku tulis beberapa bulan lalu.Mulanya memang pening nak bina minisite ni,tapi lam kelamaan seronok pulak dan sekarang dah hampir 80% siap.

Comments (3)

Jo Qusary

12 November 2011 pada 12:10 PTG

E-book psl baik pulih cylinder head ke?

Unknown

12 November 2011 pada 1:03 PTG

yes...pandai ko teka ye.Itu je kemahiran yang aku ada,jadi aku tak nak ilmu tu terbuang begitu saja.

EmpayarUtama

16 November 2011 pada 1:15 PG

Er, rasanya dah komen 2 ari lepas kenapa x masuk yea? Agak aku x bg salam kot hehe.

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian