aku paling minat.....

Salam blogger smua....

Rasanya belum terlambat untuk aku ucap selamat hari raya aidil adha  kepada korang semua semuga korang ceria dan happy selalu dihari raya korban ni.....jangan ada yang terkorban pulak ye.Doaku semuga korang sentiasa berhati hati terutama ketika memandu kemderaan dijalan raya.Korang tau lah....kenderaan kita ni akan sentiasa taat kepada kita dan taat juga kepada nafsu pemanduan kita.Jadi berhati hati lah.....

Apa juadah raya korang tahun ni....conform daging korban kan.Mungkin masa ini lah banyak menu menu masakan daging yang tercipta.Makangnya aku ni kurang minat sikit makan daging lembu ni.Apalagi kalau dibuat sup...........
Nasib baiklah bini aku ni jenis rajin pulak buat kek.Kadang untuk tempahan,kadang makan sendiri.Tapi menu kek raya ni pelik pulak aku tengok,berbelang belang.Mulanya aku tak nak rasa.....tapi tak boleh tahan cuba rasa sikit....sudahnya.....hehehe.Sedap pulak.





Inilah makanan selingan aku pagi petang siang malam......

Comments (0)

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian