Aku paling minat ....

Salam blogger smua...

Rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan selamat hari raya aidil Adha kepada semua rakan rakan blogger dan bukan blogger juga .Doa ku semuga kalian sentiasa ceria dihari raya korban ini....jangan ada yang terkorban pulak ye,semuga berhati hati kalian ketika memandu kenderaan yang sentiasa taat mengikut nafsu pemanduan kita.Oh ya..apa menu juadah korang raya ni,.....conform daging korban punya.Malangnya aku tak berminat sangat makan daging lembu ni,lebih lebih lagi kalu sup daging.......aaaaarrggg.

Raya ni aku lebih banyak melayan selera aku dengan makan makanan yang simple mimple ni...senang nak makan ,tak panyah kunyah terus telan je pun boleh.Nasib baiklah bini aku faham selera aku ...kalau tak ......hehehe.Korang nak kata apa tu....Inilah makanan kegemaran aku..kek yang berbelang belang ni

Comments (0)

Wikipedia

Hasil carian