Gayat

Salam blogger smua.....

Korang ada tak perasaan gayat bila berada tempat yang tinggi.Aku sendiri pun gayat juga,tak payah tinggi tinggilah, panjat bumbung rumah dan bila pandang bawah pun dah gayat gila.Perasaan tu timbul  bagaikan memberi satu amaran terakhir atau isyarat kepada otak kita agar berhati hati atau menjauhi tempat tempat yang begitu.Tapi betulkan perasaan gayat dalam diri kita itu boleh dibuang .Bagaimana..?Adakah dengan cara membiasakan diri berada ditempat tempat tinggi boleh mengatasi masalah ini. Bak kata pepatah alah bisa tegal biasa.Kadang bila tengok bangunan bangunan tinggi bagai nak mencecah langit tu....pencakar langitlah......aku terfikir juga bagaimana perasaan orang orang yang berada atau berkerja  ditingkat paling atas sekali,tak gayat kah diaorang?atau sudah biasa.Aku ingin tanya korang,apa perasaan korang bila berdiri ditepi bangunan yang hanya berdindingkan cermin sahaja.Tak payah tinggi tinggi...cukup berada ditingkat tujuh atau korang tengok gambar ni dan bayangkan korang sendiri yang berada di situ.Ada tak terdetik perasaan gayat....jom layan

Gayat

Comments (2)

EmpayarUtama

5 November 2011 9:33 PG

Aku x boleh. 2 tingkat pun gayat huhuhuhu

dhinai adnan

5 November 2011 11:21 PG

tak normal tu.....he he he

Wikipedia

Hasil carian