MASALAH APA PULA NI....

Salam blogger smua....



Rasa rasanya macam ada masalah pada blog aku ni semenjak aku bercuti tempohari.Yang aku perasan entry ku yang pertama selepas bercuti tidak tersenarai dalam senarai publish walaupun dua tiga kali aku publishkan.Begitu juga yang kedua ,ketiga dan yang ke empat ni aku tak pasti boleh publish atau tidak,aku belum cuba lagi.Yang aku perasan semenjak aku tukar template blog aku ia jadi begini.Sebenarnya aku bukan suka suka tukar.Template aku tu, sebelum ni ada masalah sedikit dan silap aku juga tak buat backup,gatal tangan usik sana usik sini terus rosak.Aku cuba juga cari semula di carian google tapi aku tak ingat akan nama template tu.Dua tiga hari juga aku mencari dan akhirnya aku terpaksalah tukar kembali kepada template ku yang asal dahulu.Kalau disebabkan template mungkin template aku akan berubah ubah untuk membetulkan keadaan.Korang jangan ingat aku suka tukar tukar kulit pulak ye...

Adakah penukaran template ada memberi kesan kepada entry yang akan kita publiskan, atau ada masalah lain yang aku sendiri tak tahu atau tak perasan dimana kesilapannya.Masalah betul,dahlah nak publish kat dashboard tak boleh,nak ping kat gengblogger ,dia pulak buat hal.............tension aku.

Comments (4)

Jo Qusary

26 Oktober 2011 pada 11:40 PG

Aku rasa template baru ko nie pun ada affect bilangan follower, psl aku terpaksa register balik kat blog nie sebagai follower bila masuk sini... padan la dah lama aku tak nampak entri ko kat bloglist aku...

Unknown

26 Oktober 2011 pada 12:53 PTG

Sorryla sebab menyusahkan ko JQ...nanti aku cuba selesaikan apa masalah blog aku ni.

msredcheesecake

26 Oktober 2011 pada 3:24 PTG

Ye la... Kena follow balik...

Unknown

26 Oktober 2011 pada 4:30 PTG

Sorry juga pada msredcheesecake.....sekarang aku dan update template aku ni...minta minta jangan timbul masalah lagi ye...

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian