BERTEMU KEMBALI...



Salam blogger smua...



Tempoh bercuti aku telah pun sampai ke penghujung walaupun hakikatnya ia masih panjang lagi namun berkat kerja keras dan diselitkan unsur unsur politik sedikit akhirnya selesai juga tugas tugas aku......haaaaaaaaah...  lapang rasanya kepala ni.Lapang selapang lapangnya.Tapi biasalah walau pun lapang mana pun kekadang serabut juga kepala sebab nak cari idea pulak untuk blog aku yang sudah beberapa hari tak update.....hehehe. Sebut pasal beberapa hari tu hanya blogger Empayar Utama yang tahu sebab sewaktu aku jenguk blog aku ....terjumpa pulak komen dia ni pada entry aku yang bertajuk TAK BOLEH TAHAN...sewaktu aku curi curi update semasa masih dam  kesibokkan tugas.Ni komen dia..."Haha welkambek...Baru dua hari da tak tahan.Itulah penangan blog dan kengkawan blog.Meh bagi meriah lagi dunia belog : )....".Nasib baik la empayar aku diluar kawasan empayar dia ,kalau tidak masak aku kene gelak dia secara live.Namun aku ucapkan terima kaseh atas keprihatinan anda  dan juga doa sahabat sahabat yang lain semuga kalian pun sukses selalu.

                                                                                                                                                                                   

    
Terima kaseh atas ucapan korang tempohari....

http://msredcheesecake.blogspot.com

http://empayarutama.blogspot.com/

http://jueabdrahman.blogspot.com/

Comments (0)

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian