LEH TOLONG MAKLUMKAN.....

Salam blogger smua...

Entry ini adalah susulan dari entry aku sebelumnya MASALAH APA LAGI NI...yang terdapat sedikit masalah teknikal yang aku sendiri tak berapa perasan pada mulanya.Setiap entry yang aku cuba publishkan gagal untuk dipamerkan pada dashboard dan sudahnya blog aku sepi.Nasib baiklah ada sahabat sahabat blogger kita yang perasan dan prihatin dalam komen mereka.Ribuan terima kaseh pada JQ dan MSREDCHEESECAKE diatas keperihatinan korang.Sekurang kurangnya aku dapat tahu serba sedikit masalah blog aku.Dan sekarang aku telah updatekan blog aku dan aku cuma berharap dari korang semua yang singgah disini agar memaklumkan kepada aku sekiranya korang ada masalah semasa follow blog aku ni.


Comments (2)

EmpayarUtama

26 Oktober 2011 pada 11:10 PTG

Perasan juga (selalu server not found) tapi ingatkan pc aku yg problem. Maklumle 2nd hand je lepas yg dulu ilang. Tapi aku siang-siang dah refollow balik blog kamu :)

Unknown

26 Oktober 2011 pada 11:39 PTG

Aku pun belum tau lagi apa maslahnya ni.....aku tukar template ni pun sama juga tak leh publish entry....

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian