TAWARAN DARI COCA COLA

Salam semua....

Hari ini aku menerima satu meseg yang mungkin betul dan mungkin tidak dari sesorang .Tapi dalam hati aku lebih berat mengatakan ianya mungkin satu perangkap,dan aku pun tak ambik kisah sangat benda benda macam itu sebab sebelum ni aku pun pernah dengar tentang meseg meseg serupa ini.Cuma bezanya kali ini yang aku pelik mengapa mamat ni berani menggunakan nama jenama minuman terkenal COCA COLA sebagai platformnya.Adakah disebabkan blog aku terdapat satu entry yang berkaitan dengan COCA COLA, maka meseg ini dihantarkan kepada aku ?..Ah...lantak dialah,tapi dalam kepala tu berangan juga kalau dapat rm 30,000 time time kering macam ni berbaloi jugakan....hu.hu.hu.Siapa tak nak duit ooiii....



Andainya anda mendapat meseg seperti ini adakah anda seperti saya juga....

Comment (1)

Unknown

12 September 2011 pada 10:38 PTG

kalau betul mmg best sgt la kan..huhu

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian