TAK SALAHKAN.....! ! !

Salam semua...

Malam ni aku nak release tension di tempat kerja aku pada blog aku ni....tak salah kan..Hari ini adalah hari yang lebih meletihkan dari semalam.Apa tidaknya,selain  kena handle semua  urusan kerja aku,spare parts,penerimaaan barang dan melayan kerenah pelanggan aku terpaksa pulak layan  kerenah pekerja asing yang lebih banyak bertanya dari membuat kerja.Bila diajar tak juga paham paham..........huhhhh tension aku.Sebenarnya  partner satu line ngan aku balik kampong, seminggu bercuti atas urusan keluarga,ntah ye ntah idak ,tu yang aku kelam kabut dan yang aku angin ni time banyak barang nilah dia nak balik kampong.Bos aku ni pun satu,tak paham paham,bila kerja sangkut pandai pulak komplen.......arggggggh.

Nak lagi tension......ha ni nak dijadikan cerita,malam tadi ada satu apek ni macam saje saje je datang time orang nak balik.Waktu tu  dah nak masuk pukul lapan malam dan aku dah standby nak balik,dah cuci tangan dan tunggu punchcard je,tiba tiba tercongol muka dia minta tolong tengok kan dia punya cylinderhead hyundai  apa masalahnya."wa sendiri kasi adjust ha...time pasang dia tak mau idup...apahal ha".........Dalam senyum terpaksa,aku layanlah juga apek ni walaupun dalam hati ni menyumpah,"hawau betul %;?2@ ni,dah tak boleh baru nak bagi orang buat,time orang nak balik ni la ko datang....macam la besok dah tak de siang.."aku rasa nak tukul je kepala apek ni.........gerammmmm.






Dan dalam senyum tak serupa senyum,besok pagi aku kene jugalah layan apek punya barang ni....tak termasuk barang lain lagi.......letih dan semakin letihlah aku minggu ni.Maaf...pada sesiapa yang datang melawat blog aku asyik melihat entry yang sama je........aku letih  dan sibok betul minggu ni.......ok cau cincau......!!!!


Comments (0)

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian