Berjaga lewat pagi

Salam pagi smua..

Sabtu   4.11am

.Suasana sunyi sepi dan hanya sayup sayup kedengaran bunyi dengkuran yang bersahut sahutan.Letih sangat agaknya tu.Maklum lah siang tadi masing masing sibok dengan tugasan masing masing .Dari pagi bawa kemalam masing masing bertungkus lumus menyiapkan persediaan untuk besok hari.Besok ialah hari majlis persandingan adek lelaki ku.Jadi kami adek beradek bergotong royong menyiapkan khemah penganti,Manakala yang perempuan pun sibok masak didapor.

4.19am

Aku maseh menaip entry ni .Suasana maseh sunyi sepi.Hanya kedengaran bunyi guruh dan kilat.Tak taulah samada tanda tanda akan hujan atau sememangnya begitu diwaktu waktu begini.Entry ini pun aku taip di set karaoke,sebab hanya disitu sahaja tempat yang agak terang.Sekarang mata terasa amat berat.Aku rasa kalau dapat bantal ni mesti terus hanyut punya.Tapi apa nak buat kene berjaga jaga pagi ni sebab amanah dari keluarga.




                                                                            LAYAN
4.25am  

Aaaaaaah.........banyak nyamok pulak .suasana semakin sejuk dan aku maseh seorang diri disini dan hanya ditemani lagu "Permaisuri"dari kumpulan data yang aku ulang berkali kali untuk menghilangkan rasa mengantok.

4.31am

Entry ku setakat ini,mata semakin berat.Tak pastilah samada aku boleh bertahan atau tidak.........wuuuuuaaaahhhh.......by





                                                                          SEPI



Comments (0)

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian