aku hijrah

Salam blogger semua...
Apa khabar semua..lama rasa aku tak beblogging ni.Nak mula balik rasa pelik pulak.Bukan pelik apa...maklumlah aku dah agak lama ketinggalan untuk update entry berbanding korang yang tersangatlah rajinya membuat entry baru.Aku sebenarnya bukan malas nak update blog aku ni,cuma perasaan malas disamping kesibokkan tugas membuat aku tiada masa nak buka laptop ni.

Tapi........sempena tahun baru ni aku dah buat keputusan untuk berhijrah juga.Hijrah yang besar bagi aku .Aku dah meletakkan jawatan aku dari tempat kerja dengan alasan aku nak berusaha sendiri pulak.Tak nak terkongkong dibawah telunjuk dia orang lagi.Sekarang ni aku berada di satu daerah di sungau panjang(Binjai patah)untuk memulakan hidup baru.Harap lepas ni hijrah aku diberkati dan aku harap korang doakan aku ye........




Comments (4)

Jo Qusary

29 November 2011 pada 9:51 PTG

Tahniah... melangkah ke alam keusahawanan merupakan satu pilihan hidup yg besar dan penting. Semoga ko berjaya dgn segala perkara yg diusahakan (err, bisnes apa?)

Unknown

29 November 2011 pada 10:17 PTG

aku punya bisnes ni jenis yang jarang orang buat,tapi lebih kepada kemahiran.

EmpayarUtama

1 Disember 2011 pada 7:45 PG

Hijrah ngan rumah sekali ikut pindah... Bro aku doakan yang terbaik :)

Unknown

1 Disember 2011 pada 2:03 PTG

hahaha....itu gimik je bro...rumah orang takkanlah aku nak angkut sekali.trima kaseh doakan saya ye.Aku juga akan doakan semuga bro punya empayar semakin luas.

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian