APA LAGI NI....


Salam blogger semua......

Sejak dua tiga hari ni aku cuba log masuk ke gengblogger ni .......biasalah nak jenguk jenguk perkembangan entry entry korang yang di ping kat sana.Apa punya masalah lah ni....susah sangat nak masuk,nak kata aku punya line problen tak juga..log in tempat lain laju berdesub je,tapi bila masuk kegengblogger selalu meseg ini yang sibok sibok keluar walaupun tak dipelawa.Potong stim betul lah..


Google Chrome could not load the webpage becausegengblogger.com took too long to respond. The website may be down, or you may be experiencing issues with your Internet connection.


Korang ada masalah yang sama tak ......saja aku nak tanya ni ...manalah tau kalau kalau aku punye je yang problem...ok cau cincau

Comments (3)

Hans Hanis

7 Oktober 2011 pada 12:13 PG

kena hack lagi per gb tu
tak pun under maintenance

MissF

8 Oktober 2011 pada 10:58 PG

samala. aku pn igtkn aku je yg xleh msk situ. rsnya mcm kne hack lg je...

Unknown

8 Oktober 2011 pada 11:43 PTG

sama...mmg takleh masuk...xtaula sbb apa

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian