Confuse.....

Salam Blogger.....


                              Mood aku untuk berblogging sekarang semakin hilang.Aku sendiri tidak pasti apa puncanya.Dari apa yang aku perasan sejak kebelakangan ini setiap kali untuk aku menghasilkan post terbaru ,mesti separuh jalan dan akhirnya kebanyakkan post yang aku hasilkan tersadai dalam draf.Mengapa ye.....adakah ini tanda tanda karier berblogging aku telah sampai ke penghujung.jalan....?Atau aku telah ketandusan idea.........mungkin juga.... sebab dari apa yang aku perhati,kebanyakkan blog yang berplatformkan  sumber maklumat sebagai identitinya suatu masa ia akan terhenti begitu sahaja bila sudah ketandusan sumber. Jadi sekarang aku sudah merasa bahangnya dan sekarang masih merasa serba salah samada mahu meneruskan karier ini atau berhenti dan tutup sahaja blog ini ?...........pendapat korang macamana ye...

Comments (2)

EmpayarUtama

27 Mei 2013 pada 9:39 PTG

Tak juga. Kita berkongsi apa yang perlu sajalah. Cuma nampak juga kebelakangan ni ramai kawan-kawan seangkatan macam ada kurang sikit menulis. Kesan PRU agaknya hahahahahah

Unknown

27 Mei 2013 pada 10:25 PTG

betul tu....ditambah lagi dengan kesan boikot memboikot sejak kebelakangan ni...hihihi

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian