tak dapat hisap pegang pun jadi la....

salam blogger smua...

kata orang kalau dah rindu pada seseorang dapat tengok bumbung rumah dia pun jadilah.........hehehe...dah angau lah tu.Ayat tu seumpama bidalan tapi aku tak pernah jumpa pun ayat tu dalam mana mana kamus bidalan mahupun peribahasa.Tak kisahlah yang penting korang paham apa maksud yang tersurat dan tersirat disebalik bidalan itu.Ia juga ada kena mengena dengan apa yang nak aku perkatakan disini terutama kepada bekas bekas perokok tegar yang bermati matian dalam usaha untuk berhenti dari tabiat merokok.Nasihat aku kalau korang  terjumpa peralatan seperti dalam gambar ini, cepat cepatlah korang jauhkan diri sebelum korang  terjebak semula diarena perokok...


ballpen yang menyerupai rokok .......du...ga...an

Comments (0)

Wikipedia

Hasil carian