MINYAK NAIK (VERSI INDIA)

Salam blogger smua.....

Hari ni aku bercuti dan kesempatan ini aku ambil untuk update entry blog aku yang kian lama kian sepi dengan entry entry terbaru sejak blog aku mengalami masalah untuk publish entry .Sampai sekarang aku maseh tak dapat nak publishkan entry aku.Setiap kali aku publish dan bila aku semak pada dashboard entry aku tetap tiada .Sunyi sepi jadinya blog aku ni walaupun ada entry terbaru cuma aku dan sahabat sahabat blogger yang maseh mengingati aku saje yang singgah ,itupun kalau diaorang nak singgah,kalau tak macamtu je la blog aku

Tapi aku akan tetap keluarkan entry entry terbaru aku walaupun tiada siapa yang nak baca.Jadi pada entry kali ni aku nak bercerita pasal tajuk minyak naik.Itu versi India kalau versi melayunya naik minyak.Biasanya perkataan naik minyak ni dikhususkan pada haiwan,kadangkala manusia juga yang mengamuk tak tentu pasal.Gajah mengamuk....pastinya korang pernah dengar tapi belum pernah melihat dan mengalami sendiri perkara seperti ini.Cerita ini berlaku ni negara India di mana seekor gajah telah naik minyak dan mengamuk.Malangnya aku tak sempat nak tanya pada gajah tu sebab apa dia naik minyak........hehehe gurau je.Seorang lelaki tentunya berbangsa India hampir menjadi mangsanya,namun disebabkan umurnya maseh panjang atau dia pakar salam seni mempertahan diri Silambam akhirnya dia berjaya melepaskan diri dari menjadi mangsa gajah yang naik minyak ni.Jom layan gambar ni.....








Jangan main main sama ini gajah haa.....dia naik minyak kalu,lain tempat lu ada pigi........

Comments (0)

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian