KORANG PERASAN TAK


Salam dan selamat berpuasa semua.....

Sebenarnya entry aku ni simple je untuk korang.Aku tau bulan puasa ni korang kalau baca panjang berjela pun korang tak larat nak habiskan kan.....jadi aku singkatkan sesingkat yang boleh.Sebenarnya persoalan ni dah bersarang lama dalam kepala aku cuma petang ni je aku sempat postkan entry ni .Waktu ni aku betul betul free ....tunggu waktu buka je ni.Persoalan aku sekarang ,apabila korang buka blog korang punya sendiri,apa yang korang harapkan dan apa yang mula mula korang perhati dalam blog tu.Ada tak korang perasan perubahan pada diri korang.Tentu masing masing ada pendapat sendirikan.Kadang kala aku sendiri merasa pelik ,semenjak aku ada blog sendiri ni ,rasanya kalau sehari tak tengok blog ,semacam ada sesuatu yang tak cukup dalam rutin seharian aku.Dapat tengok sekejap pun dah memadai....macam jadi ketagih pulak..Agaknya korang pun sama kot.....





Itu je aku nak tanya.......oklah   sekarang dah pukul 7.08pm,aku nak pi bazar  jalan jalan beli makan......

Comments (0)

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Wikipedia

Hasil carian